onsdag, maj 19, 2010

Vinst i derbyt igår, vilken känsla, vilken adrenalinkick, läs mer på http://na.se/sporten/fotboll/2.2534/1.834102-kif-duff-vann-derbyt !!!

Inte länge kvar till studenten och turkiet nu. Ligger i med det sista. Hajk imorgon & sova i vindskydd natten till fredag, not halleluja. Helgen blir mer som livet ska vara. Umgås med pojkvännen, rota igenom stans alla affärer med min kära pärla Josefin, umgås med bigsis, spela fotboll och ha en galet bra grillkväll med mina nära och kära.. Kollar igenom det jag nyss skrev och tänker, hur bra har inte jag det?

Många tankar, kramar, pussar men framförallt mycket kärlek till min vän Josefin Jansson - varför? För att hon är hon, så fin en människa någonsin kan bli, därför!

1 kommentar:

  1. jacueline dina ord värmer jag blir så himla glad när jag läser det här, du är guldvärld och du får mig att må så bra! <3 finns alltid för dig!

    SvaraRadera