söndag, maj 30, 2010

Mätt och belåten efter vistelsen på Kinamuren med hela familjen. Längesen vi alla var samlade på samma restaurang, så jag njöt till fullo. Börjar drömma mig bort om nyheten jag fick reda på under middagen. Tänk om det faktiskt skulle vara så att det blir till verklighet, då blir jag kumlabo igen, utan tvekan. Ett telefonsamtal imorgon, och det kan vara ett steg närmare drömmen. Nåväl, över till verklighet så blev det en stadsrunda med Matilda idag för att senare kila iväg på träning. Stekande sol är inte kul att träna i när man är på Berhn Arena som blir till världens största stekpanna. Men imorgon är det match igen, och innan dess ska jag och Matilda till Marieberg för lite shopping. Ikväll har jag ensamtid, så ansiktsmask och satc-avsnitt står högst på listan medans pojkvännen vilar rumpan i en biostol.

Snart fredag - kan knappt bärga mig.

1 kommentar:

  1. söta rara hoppas ni har det bra nere i värmen, alanya I guess? eller Side/marmaris kanske? hehe well well NJUT och drick mkt goda drinkar!

    SvaraRadera