söndag, april 25, 2010

Då Patrik jobbar idag så stod gårdagen för firandet av ett årsdagen. Jag, Patrik och tredjehjulet Philip begav oss till g-vik på förmiddagen. Befann oss på relaxen i 2 timmar för att sedan byta roller helt och leka runt på äventyrsbadet. Efter många timmar i vattnet åkte vi hemåt igen. Jag kilade iväg på kalas hos Anna som fyllde 19 år (hurra hurra) medans putte fick styra upp lägenheten! Till kvällen mötte vi återigen upp med Philip som denna gång hade sin sköna böna Matilda med sig också. Satte oss på restaurang slottskällaren och avnjöt god mat. För första gången i mitt liv åt jag vildsvin och jag säger bara yummy - tillsammans med björnbär var måltiden det godaste jag någonsin ätit. Och inte blev det värre av den smaskiga chokladfondanten till efterrätt. Dagens schema innehåller plugg, grill hos mor & far och så ska jag bege mig ut på en skön löprunda. Helgen snart slut, to bad to bad to bad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar