lördag, mars 13, 2010

Ligger just nu i sviten på elite stora hotell och har magen fylld med världs god frukost. Blickar ut mot slottet och det fina vädret och jag ler. Gårdagskvällen kunde inte ha blivit mer succé än vad den blev. Patrik hamnade i extas och jag blev 3 år på nytt.

Lovade att ni skulle få ta del av överraskningen, och detta hände igår kväll:

17.45 blev Patrik upphämtad av fadern min.
18.00 åt vi middag på La Pampa.
20.00 stod vi och väntade på att pappa skulle komma och hämta oss (lurad nr 1)
20.05 gick vi istället till SF för kisspaus och bio (lurad nr 2)
20.15 drog jag upp elite kortet och gav till honom.
20.20 hamnade Patrik i extas då han insåg att vi skulle övernatta i en svit.
20.20-09.50 har vi haft det gööör bra.

Patrik & jag vill passa på och tacka herr och fru Nähl för denna underbara kväll ! (Fler bilder kommer)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar