söndag, februari 14, 2010



VALENTINES DAY
Första bilden som togs på mig och herr perfect, lite nostalgi så här på alla hjärtans dag. Skulle kunna skriva en bok om hur mycket alla mina nära och kära betyder för mig. Dem som alltid finns där med en stöttande axel och visa ord på sina läppar. Ingen nämn ingen glömd. Men som ni alla vet vid det här laget så betyder min sambo upp över öronen mycket för mig. Så idag hyllar jag alla mina nära och kära men jag hyllar min sambo lite extra mycket. Just för att han är den personen som jag har kunnat öppna mig fulländat för på mindre än ett år. Han känner till mina brister och jag vågar vara sårbar i hans närhet. För mig är det något nytt. Det är bara min familj som jag har öppnat mig för så mycket förr, och dem har känt mig sedan jag föddes. Så till dig herr perfect, säger jag tack för att du finns. Och för att du får mig att vara den lyckligaste på denna jord. Min kärlek för dig växer sig starkare för var dag som går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar