fredag, februari 05, 2010

Lyckans fjäril sätter sig på axeln på den som har tid att vänta

Gårdagen var definitivt galant. God tårta, fina presenter, nystädad lägenhet, underbar frukost och så givetvis det som gjorde dagen fulländad, alla underbara människor. Jag tackar så hjärtligt för alla hundratals gratulationer som har rullat in på sms, facebook och genom postinkastet. It made my day! Måste även tala om att jag aldrig varit med om så galet bra svärföräldrar och även snäppet där över, svärmorföräldrar (heter det så?) Dem är i en klass för sig. Fick en söt liten bok av herr perfects morföräldrar ["tänkvärt"] där jag kommer plocka söta små citat ur, som den ovanför. Idag efter mina två träningar kommer massa tjejer på besök för ännu mer firande, kan inte få nog av bra sällskap helt enkelt. Lite party ikväll, lite middag imorgon, lite släktfika på söndag. Jag svävar - på moln.

Mor Jeanette & Far Tommy

Syster Qaroline & Pojkvän Patrik

Jag älskar er något så oerhört mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar