söndag, januari 31, 2010

Skulle jag vara hungrig nu skulle det nog inte stå riktigt rätt till med min förbränning och magsäck. Efter att ha varit på stan med Josefin och Matilda och druckit mitt livs största chai latte någonsin för att sedan fira Carolin och äta varmrätt och efterätt till att efter det åka hem till kumla för ännu en varmrätt och efterrätt - så känns det som om jag har lagrat så pass mycket att jag skulle kunna överleva några veckor på dagens intag. (låååång mening) Nu jäser jag på soffan tillsammans med herr perfect och inser att imorgon ska jag ut på morgonpromenad innan skolstarten 08.00. Välbehövligt. Utekvällen igår blev mycket bra trots den långa kön, minusgraderna och att man knappt kunde röra sig på dansgolvet. But hey, vad gör det då sällskapet var tipptopp. Njut nu av de sista helgminuterna så välkomnar vi in ännu en ny vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar