fredag, januari 08, 2010

Sitter och småleer lite för mig själv. Tänker på alla bra impulsköp jag gjorde idag. Rea på rean och inte en jävel på Marieberg. Det är så man shoppar på mellandagsrean. Slippa allt "jagdödarförplagget" trängsel. Bara gå runt i sin egen ensamhet och plocka och förundras över hur billigt allt kan vara och att butikerna ändå inte går minus. Småleer gör jag även för att mamma precis har kokat 3 små ägg till mig och att jag nu ska strö lite kaviar på dem och äta och mumsa. Idag blev jag lite fattigare, lite fetare (en god "mudcake" ligger och sväller i magen) och mycket gladare.

1 kommentar:

  1. Jag var också på Marieberg idag. Det blev en tur nu på kvällen när jag hem från jobbet o det var typ bara jag där. Fyndade flera plagg på rea jag också. Lyckad kväll med andra ord! ;)

    SvaraRadera