tisdag, januari 12, 2010

Mamma kikade förbi igår medans Putte var iväg & handlade. Det vankades avloppsrengöring, diskbänksrengöring och frysavfrostning. Medans mamma fick ta det värsta satt jag med en hårfön i högsta hugg och tog död på all is. Rättvist fördelat huh? Kvällen avslutades riktigt bra med god mat i en fräschluktande lägenhet! Vet inte om det var för just den goda lukten som det blev svårt att kliva upp imorse eller om det var för någon av dessa orsaker:

1. Pojkvännen är lite sjuker och jag ville ta hand om honom.
2. Det är omänskligt kallt ute och sängen betydligt varmare.
3. Skolan lockade mig inte överhuvudtaget.

Men iväg kom jag, och nu är jag hemma igen inför väntan på sista lektionen för dagen. Har spenderat tiden väl med lite skolarbeten. Ha trots allt 5 PM att skriva denna vår så det är väl lika bra & börja i god tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar