onsdag, januari 20, 2010


HOT! Tog mig friheten att sno denna bild från min kära vän Josefin, med tanke på att jag bara skulle skriva lite kort om denna underbara varelse. Vi lärde känna varandra ordentligt år 2009 och nu år 2010 ska vi stärka den något så enormt. En tjej som har båda fötterna på jorden, är galet sprallig, får en alltid att dra på smilbanden och framförallt, hon har ett hjärta av guld. Avslutar med att citera Natalie "ni som ska ta över armani kampanjerna efter beckhams eller?"

1 kommentar:

  1. Jacueline kära jacueline. Med det härinlägget gjorde du min dag. Ibland är små små ord så värdefulla och dina ord kan man inte få nog utav. Du vet vart du har mig och jag vet vart jag har dig, det är väll det som kallas en riktigt bra vänskap!

    Tack för att du är du vännen<3

    SvaraRadera