onsdag, januari 06, 2010

För många minusgrader ute och för många plusgrader framför brasan så idag sätter jag inte min fot utanför dörren. Var till arlanda inatt och slängde av syster.. okej inte slängde, det lät brutalt, men lämnade av henne iallafall. Hon satte sig på flyget till USA och jag satte mig i bilen till Örebro. Lite lite lite skillnad.. Börjar bli lite smått äventyrslysten nu. Jag vill ta studenten, jag vill jobba ihop pengar och jag vill åka, hit och dit, till norr, väst, öster, söder. Jag vill inte vara fast i Örebro, knappt ens i Sverige. Jag vill pröva mina vingar.. Detta självfallet tillsammans med Herr P(atrik, erfekt). Han får mitt hjärta att göra loopar i luften. Det mår jag bra av. En annan sak jag mår bra av är att lägga mig i det varma badet som väntar på mig. Usch för kylan. Och stackare ni som bor i dalarna, -39 grader!?! Det är inte mänskligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar