tisdag, januari 19, 2010

Bloggtorka. Efterlyser ny header (Q se det här), vill styla om bloggen något så totalt. Ut med det gamla och in med det nya. Livet mår bra. Det känns att jag lever. Dagarna fylls på med träningar, pluggande, mys med herrn, mys med vännerna och det ena å andra. Trivs utomordentligt bra i lägenheten, check. Har sammanlagt spelat 100 minuter fotboll sen skadan, check. Har stenkoll på alla arbeten som ska göras innan studenten, check. Och den viktigaste punkten av dem alla, har världens bästa människor runt omkring mig, check. Snart byter jag gymkläderna till fotbollskläderna [nix, jag har inte duschat mellan passen, uewk - jag försvarar mig med att den som spar han har (=vatten)] och glider ner mot Berna Beu för att dribbla lite, slå kirurgpassningar och bara vara allmänt lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar