fredag, januari 08, 2010

År 2002, stjärncupen. Malin, Sara & jag, vilken trio.

07.40 drog jag mig upp ur sängen idag för att tjugo minuter senare befinna mig i eyrahallen för MAQ träning. Bra start på dagen. Nu är malin och robin på besök. Trodde dem kom för att hälsa på mig men det visade sig att dem ville låna mikron. Snälla vänner. Cambridge kuren går dem tydligen på nu vilket innebär soppa 3 gånger om dagen. Vet inte hur många dieter och kurer dem där två små turturduvorna har provat på men det ska bli kul och se om det klarar det den här gången. (Vilket isåfall skulle vara första gången någonsin som dem klarar en diet) Min dag idag innehåller så mycket som mattelektion, marieberg, simning & fredagsmys. Lördag imorgon och då lyfter vi alla på hatten för Björn Säfström som fyller 50 år, hurra hurra! Ser verkligen framemot firandet och jag har även lovat att agera chaufför under kvällens gång.

1 kommentar:

  1. först måste jag säga, vilken snygg bild, och ja, vilken trio! men sen måste jag även säga, att detta funkar, jag har gått ner tre kilo på en vecka! så nu vet du det ;) haha! fast jag vet dock att jag kommer gå upp dem lika snabbt igen sen efter.. matvrak som man är! xD <3

    SvaraRadera