onsdag, december 02, 2009

Vaknade imorse så var den dagen förstörd. Är inne i en period där sova är prioriterad högt på min lista, eller så är det för att jag vet att det är ruggigt och kallt ute och att sängen är varm och skön. Efter några för många snoozar drog jag mig iallafall upp ur sängen och släpade iväg mig själv till gymmet. Hemkommen nu och jag skulle bara vilja ligga här i soffan och glo film hela dagen och därmed få fyrkantiga ögon. Men så mysigt ska jag inte få ha det för jag har faktiskt en lektion dagen till ära. Hur kan jag vara skoltrött när jag inprincip bara har en lektion om dagen tänker ni väl nu? Men det är det som är det jobbiga - att gå iväg till skolan för en lektion när man lika gärna kan spendera den timmen hemma. Men härda den som härda kan, om 2 veckor och 3 dagar har jag jullov och då ska det zzzzovas många timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar