torsdag, december 03, 2009

Sov i Kumla inatt, har aldrig gått upp så tidigt. Benen släpade jag efter mig men lyckligtvis!?! stod jag klockan 07.39 på stationen och väntade på tåget in till örebro. Tiden då jag vanligtvis brukar släpa mig upp ur sängen när jag har snoozat bredvid min pojkvän. But i did it. Hade en lektion 08.00 - 09.00 och nu är jag tillbaka i den kära soffan i den älskade lägenheten. Om 5 timmar har jag spanska prov sen har jag klarat av ännu en skoldag. Och dessa 5 helsköna timmar ska jag ägna åt några SATC-avsnitt och spanska plugg.

Har ni som jag tomrum som behöver fyllas upp? www.heygia.bubbleroom.se snyggaste tjejen jag sett på väldigt länge.





Eller så kan ni ju räkna ut hur många lektioner jag har haft denna vecka - tar inte lång tid, prömise ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar