onsdag, december 23, 2009

Nu är musklerna uppblåsta efter en tur på rehab med Lisfis. Ska hoppa in i duschen och låta vattenstrålarna få bort den äkliga svettlukten innan det är dags att åka hem till kära Kumla. Det väntas julgransklädning och uppesittarkväll. Och jaaaa, jag är som ett litet barn inför julafton. Puttepatrik påstår att jag febrilt har räknat ner sedan 1:a december, men jag kan säga er att jag har räknat ner sedan den 25:e december förra året....

Och alla mina tusen miljoner läsare, den här bloggen gör er inte besvikna : http://lineen.blogg.se/

1 kommentar:

  1. haha bruuden kul att du länka mig. Min blogg har ja haft sen 07, den var inte alls ngt i början men nu har den kommit med på blogg.se startsida så nu rullar de in kommentarer som smör. Lite kul men även kanske lite opersonligt..

    Ja gud tack för senast. skitkul och ja skitfull(a) blev väl alla.. Minst sagt Lassas och Asplund ;)

    Vi får höras efter jul tkr jag, god jul och stooor kram!

    SvaraRadera