onsdag, december 09, 2009

"Mindre än två veckor kvar tills det blir återförening med både familj och vänner! Den här tösen intill har jag saknat särskilt mycket. Kan knappt fatta att jag kommer få åka hem till hennes och sambons lägenhet för att hälsa på. Tiden går alldeles för fort. Hon har nästan mer vuxenpoäng än mig, när hände det här liksom? Underbar är hon iallafall min alldeles egna lillasyster. Snart ses vi"

Så fint skrev min underbara bigsis på sin blogg idag. http://www.qarolinenahl.blogspot.com/ och som jag saknar henne.

Nyss hemkommen från Kumla är jag där jag har tillbringat några timmar med Josefin och Sara. En kväll fylld med mycket skratt då vi testade på både dansspel och singstar. Nu ska jag dyka ner bland mina kuddar och täcken för att invänta min alldeles för bra pojkvän som har varit iväg och lirat match. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar