onsdag, december 30, 2009

Gårdagens relaxbesök resulterade i en språngande ny hy efter alla minuter vi kämpade oss igenom i ångbastun. Svårt att andas, men fin hy får man ekade det i huvudet. Så vi satt kvar, gick ut och duschade - gick tillbaka in... Varvade med lite bubbelpool, vanlig bastu, god mat, solarium och vice versa. Excellente!!! Idag ska jag träna bort allt jag åt igår, och så ska jag äta upp mig på "la pampa" med kusinfamilj ikväll. Äta träna äta träna äta träna and so on. It never ends. Imorgon åker jag och gullputte till Loka Brunn för nyårsfirande. 4 rättersmiddag är inbokat och jag har gett min sjukgymnast ett löfte om att jag ska hälsa på det fräscha gymmet som finns där. Glömde ju säga det, rehab besöket igår var givande. Knät svullnar inte upp när jag kör styrka, så nästa gång, WATCH OUT, ska jag få börja springa.. Och jag kommer aldrig stanna...

2 kommentarer:

  1. Ha det så mysigt på nyår^^ Synd att vi inte hann ses något på lovet =/ Men jag antar att vi kommer att synas en del i framtiden^^ Haha. Gott nytt!

    SvaraRadera
  2. din lilla parvel till hund har köpt en likadan fluga som Adam,så himla sött ;)

    SvaraRadera