söndag, oktober 25, 2009

Det är den 25:e Oktober - det är ett halvår sedan som jag och Patrik blev tillsammans. Ett halvår sedan som mitt liv blev till det bättre. Ett halvår sedan som herr perfekt bestämde sig för att välsigna mitt liv. Det sägs att ett människoliv fylls av en första kärlek och en stor och vacker kärlek - är inte Patrik min stora kärlek så kommer jag nog aldrig mer tro på kärleken. Det kan inte bli mer rätt än så här. Allt han gör, allt han säger, och allt han är - jag hade aldrig ens vågat tänka tanken på att man kunde känna så mycket kärlek för en person som jag gör för honom. Det är inte bara det att jag ger så mycket kärlek till honom, utan för allt jag ger så får jag minst det tio dubbla tillbaka. För lite mer än ett halvår sedan kunde jag aldrig i min vildaste fantasi tänka att -"om ett halvår kommer jag känna en sådan lycka som jag aldrig förr har känt". Idag vet jag att jag kunde det, och att jag gör det. Jag faller ner på knä för dem som är lyckligare än mig, för det, det är något som jag tror är omöjligt. Min kärlek kommer aldrig att blekna för dig Patrik Säfström. För idag är det ett halvår sedan som mitt liv började på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar