söndag, augusti 16, 2009

Milton är hemma i huset nu och allt har gått suveränt. Skillnaden mellan vaket och sovande tillstånd för honom är stort, väldigt stort. Han är en riktig fartdåre när han är vaken och sitter inte stilla en sekund - för att i nästa kunna falla i djup sömn. Men han är världens sötaste, och jag tycker synd om sistra mí som inte får se honom live förens i december. Ikväll ska jag för första gångenhela sommaren (hur dåligt är inte det!?!) träffa en av mina bästa vänner. Skolan drar igång på tisdag och jag kan inte beskriva med ord hur extremt ångest framkallande det är. Men två terminer kvar, sen är jag fri som en fågel att göra vad jag vill. Så ikväll ska vi alltså inte fira att sommaren är slut, utan vi vill helt enkelt göra någonting kul innan det så kallade helvetet har börjat igen....

Bilder från när vi hämtade hem Milton

1 kommentar: