torsdag, augusti 20, 2009

Hade min första spanskalektion på 2½ år idag och jag vet inte riktigt om jag kommer att gilla det. Läraren var lite si och så och att vi dessutom läser med en bunt ettor får läget att falla ännu lägre ner i mina värderingar - men nåväl, får väl ta mig i kragen och säga "que?" och se ut som ett frågetecken om jag inte fattar, inget mer med det. Efter träningen idag blev det hem till säfström för att fira mamma lena som fyller år, hipp hipp hurra! Skoldagen imorgon har sin start 10.00, skönt med lite sovmorgon. Ett möte och en lektion sen blir det hem till milton. Är dessutom helt lyrisk just nu. Det bubblar i hela magen och jag vill in i varenda heminredningsbutik som finns och har nog läst nya ikea katalogen ett hundratals gånger - sida upp och sida ner. 1:a september känns plötsligt väldigt långt borta när längtan är stoooor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar