lördag, augusti 22, 2009

(4 år gammal bild på natalie)
Pratade nyss med denna saknade flicka som precis är hemkommen från USA. Natalie är en av mina bästa vänner och har det varmaste hjärta en människa kan ha. Har saknat hennes skratt och leende och kloka ord, men snart så får jag träffa henne igen. Just nu håller jag på och flyttpackar lite. Får nyckeln till helgen så kan bli inflyttning redan då. Blir ikea med b-friend imorgon för och kika på lite vill ha saker. Ikväll är det annars kräftskiva med en bunt heltsköna lirare som gäller, och igår firade vi becca bus som har fyllt 18 år. Det är mycket nu, och jag måste säga att det är många som har blivit lidande av det. Syster och vänner har blivit lite åsidosatta pågrund utav skola, fotboll och flytt, och så borde det inte få vara. Ska skärpa mig på den biten, ska skärpa mig något så galet mycket. Släpper tankarna på allt ikväll och ska bara umgås med mina vänner, ser verkligen fram emot det.

1 kommentar:

  1. jävlar vikken gammal bild på min kusin! <3

    SvaraRadera