söndag, juli 26, 2009

3 månader har gått fort, samtidigt känns det som om vi har varit tillsammans i minst 1 år. Allt känns så naturligt, som om det inte skulle kunna ha varit på något annat sätt än just så här. 25:e april var starten på allt och sedan har månaderna rullat på, 25:e maj, 25:e juni och så igår, 25:e juli. Jag har aldrig mått så här bra. Samtidigt får jag ursäkta för sms:en som har rullat in om gratulationer till förlovningen, eftersom det verkligen inte stämmer. Jag och patrik var lite busiga och lurade min syster med att vi hade förlovat oss, vilket hon sedan glatt har spridit runt till sina kompisar som även dem har trott på den påhittade nyheten. Så nej, vi har verkligen inte förlovat oss, där med basta.

Igår var jag dessutom iväg på överrasknings resa med fotbollslaget. Destination stockholm visste vi, vad målet var att göra där hade vi ingen som helst aning om. Väl framme efter 2½ timmas bussresa delades vi in i tre grupper och fick varsitt kuvert. 6 uppdrag som vi tillsammans skulle fixa stod uppskrivna på ett papper. Dem svåraste uppdragen var att hitta en kändis + en känd fotbollsspelare och få autograf och bildbevis. You have to be clever, så jag tog med min grupp till bobbys hårstudio (han är ju en aningen känd). Ovetandes satte vi oss ner och väntade tills han hade klippt färdigt sin kund och när han var klar drog han på sig sina solbrillor och posade vant med oss. Kortet var taget och bobby säger -"men ska ni inte ta kort med honom också?" och pekar på den nyfrisserade mannen. Ingen av oss kände igenom honom, men för att inte göra bort oss tog vi kort med honom också och tog även autografer. Han uppträdde som en kändis, det ända som var lite lurt med hela situationen var som sagt att ingen av oss visste vem han var. Vi travade ut från hårsalongen, tog upp autograferna och granskade dem. Jesper Blomqvist, hur kunde vi inte ha känt igen en så stor fotbollsstjärna som honom!?! jag menar, han har ju bara vunnit champions leauge med manchester united och även spelat i milan, då borde man ju inte känna igen honom, visst? Låt oss säga så här, våran grupp leder utmaningen tack vare våran sköna tajming..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar