onsdag, juni 10, 2009

Cya, don´t wanna be ya!

Kvällen till ära har jag varit och sett "baksmällan" tillsammans med sara, emma och sistnämdes pojkvän. Sara min kära vän och jag satt och skrattade oss igenom hela filmen. Kan ärligt säga att när jag var tvungen och kila iväg på ett litet toalettbesök så satt jag där på toan och skrattade för mig själv för filmscener som varit. Så värt dem 95 riksdaler jag la ut för och se den, så gott folk, jag uppmanar er alla: se den se den se den se den!!! Ja, jag skojar inte, det var som Sara så fint uttryckte det: -"Att några ens kommer på själva idén med filmen", 10 av 10 stimorol vanilla goes mint tuggummin får filmen av mig. (Ja jag är beroende av fusion chewing gum, så beroende att jag ibland inte borstar tänderna utan låter tuggummina göra jobbet istället, wops) Och så har jag och lisa en gång för alla påbörjat ett godisstopp... igen! Det ständigt återkommande men aldrig riktigt genomförda godisstoppet, förbövelen, 2 veckor är vårat mål, hur skulle vi ens kunna misslyckas? Peppar peppar! 2 veckor kvar till Rhodos idag också, och pojken jag ska åka dit med är den skyldige för att mina smilband är åtdragna ända upp till öronen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar